Наші традиції

Учнівське самоврядування /Files/images/_DSC1012.JPG

Функції самоврядування в школі
1. Забезпечення порядку в школі, організація чергувань у школі, в класах.
2. Проведення загальношкільних лінійок, зборів, конференцій, виставок.
3. Організація самообслуговування в класах, контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог.
4. Організація роботи із збереження шкільного майна, води, електроенергії, підручників.
5. Організація роботи з благоустрою території школи, шкільної теплиці.
6. Підготовка і проведення конкурсів, творчих свят, змагань.
7. Контроль за відвідуванням школи учнями.
11. Заслуховування звітів органів учнівського самоврядування.
12. Проведення соціологічних досліджень з проблем життєдіяльності учнівських колективів.
13. Участь у розробці плану роботи школи на новий навчальний рік.
14. Участь у проведенні педагогічних рад, на яких розглядаються питання життєдіяльності учнівських колективів.

СИСТЕМА СОЦІАЛЬНИХ РОЛЕЙ

Відомо, що соціальна роль, яку виконує людина в житті, значно впливає на розвиток її особистості — від зовнішнього виду до моральних якостей. Отже, важливим методом шкільного виховання є делегування учням певних адміністративних функцій (доручень, обов'язків), які позначають¬ся на розвитку необхідних рис характеру учнів і подолання ними негативних. Наприклад, заповнення і надання адміністрації даних про відсутніх, чергування по школі, класу.
Виконання учнями соціальної ролі в шкільному, класному колективі або поза ними ефективно впливає на їхні моральні якості.
Грамотне використання цього могутнього засобу розвитку особистості потребує дотримання певних вимог:
система ролей повинна відповідати завданням підготовки особистості до виконання соціальних функцій і розвитку тих моральних якостей, що становлять головні виховні завдання школи;
врахування можливостей, інтересів, бажань школяра, а також потреб розвитку тих якостей, яких йому бракує;
поєднання добровільності і потреб колективу в розподілі певних обов'язків, ролей;
періодична зміна ролей, їх ускладнення від простих і незначних до більш складних, перспективних, престижних, що вимагають творчого підходу, максимального напруження потенційних можливостей особистості;
контроль і звітність учня перед колективом за виконання покладених на нього або добровільно прийнятих ним обов'язків.

НОРМИ ПОВЕДІНКИ І ТРАДИЦІЇ

Цей важливий компонент цементує виховну систему як реальне втілення в життя школи тих моральних цінностей, що становлять мету системи. Організація життя класу, школи як складного соціального організму вимагає створення певних, специфічних для кожної школи норм та правил поведінки, стійких моральних традицій.Сприяючи становленню норм поведінки і традицій, ми повинні мати на увазі:• правила і норми поведінки, права й обов'язки школярів, органів самоврядування виробляються за участі учнів і вчителів і повинні діяти негайно після їх прийняття;/Files/images/Cамоврядування 666.jpg• традиції — неписані закони поведінки, урочисті ритуали, масові заходи — народжуються поступово, з ініціативи учнів або вчителів, які висувають ідеї, пропозиції, ставлячи ті чи інші виховні завдання;• традиції, правила і норми поведінки стають діючим інструментом виховання тоді, коли їх неухильно виконують і дотримуються всі — керівники школи, вчителі, учні.

Традиційні загальношкільні заходи

Предметні тижні - протипожежної безпеки, безпеки руху і попередження дитячого травматизму , здоров’я, олімпійського спорту, правових знань , профілактики шкідливих звичок, народознавства, книги, дні вшанування памяті Т.Г.Шевченка.

/Files/images/RfN1EJ4_7j4.jpg

Місячники - безпеки життєдіяльності, естетичного виховання, формування здорового способу життя; національно-патріотичного виховання, громадянського виховання, правового виховання та оборонно-масової роботи, родинно-побутової культури, екологічного виховання , фізичної культури і спорту, трудового виховання та профорієнтації , інтернаціонального виховання.

/Files/images/_DSC0798.JPG

Акції -«Пошук» (залучення учнів до роботи в гуртках та секціях), «Діти, допоможіть дітям» (виготовлення подарунків дітям-сиротам, малозабезпеченим), „Моє здоров’я-найвища цінність”, «Дні довкілля», «Милосердя»(допомога ветеранам ВВВ),

Конкурси малюнків та плакатів - «Будь обережним », «Ми – уважні пішоходи», «Спорт – запорука здоров’я», «Шкідливі звички - до чого це веде?» «Скажемо СНІДу – ні!», «Я живу у вільній Україні», «Гляди не забудь, Людиною будь», «Герої Чорнобиля». «Свято Перемоги», «Тобі, матусю, наша дяка»
/Files/images/x_462c1a15.jpgТрадиційні свята - «Перший дзвоник», «Посвята в першокласники», «День працівника освіти», «Осіннє різнобарв’я», «Свято осені» у молодшій школі, «Святий Миколай – зразок доброчинності», новорічні свята, «8 березня», «Прощавай, букварику!», «Останній дзвоник», «Випускний вечір».

/Files/images/ETxN5_jZcQw.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1821